Saga skriver

Hejsan svejsan på eeeer !

Nu är det Saga som skriver ett eget inlägg, fett awezomee :3
Nejmen vi 3 sitter hemma hos Elin och har fixat bloggen och så. Alla tycker den blev asbra så det var ju skönt ^^
Tänkte att ni skulle få veta vem jag är och lite såntdär shit...

Jag heter då SAGA om ni inte kan läsa små bokstäver :)
Jag är 12 år och jag har känt Julia i ca 12 år och Elin i 6 år, så vi har kännt varandra ett BRAAAA tag !
Sen har ja 2 kissar ochså som heter Sid och Nancy som är snart 3 månader... Dom är ganska så små dåra ;)

Aja, Julia nämde att man kunde se fel på oss i headerns eftersom att man inte ser skillnad på våra hårfärger så kom ihåg, ni ser på headern också vad vi heter och så satt... JA, lite sånhära guid på hur ni får veta vad vi heter haha x)

Tänkte lägga upp en bra bild på mig i färg eftersom Elin tog en jätte ful bild på mig en bit under... Euuw säger jag bara...
Amen här kommer en bild på mig som var tagen nu i fredags... En NY bild som inte är från i sommras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0