Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har varit bra och dålig. Asså då räknar jag från förra tisdagen.
I helgen så låg jag bara typ hemma tills jag bestämde att jag skulle hitta på ngt med vendela och vi drog på bio, skit kul !
MEN dagen innan hade Ida & Karru frågat om vi skulle gå på samma bio men det blev inte så eftrsom att jag var tvungen att vara hemma.
Så på kvällen åt vi räkor och det är förmodligen dom som gjort mig sjuk. Skit jobbigt. Aja.
Och dan efter runt 13:20 började jag dra mig mot henne för vi skulle åka 13:45 för att vara vid kassan SENAST 14:30 men hennes pappa skulle göra någonting så vi åkte 10 i och vi ba ah men vi hinner. Sen sa dom att det var ca 20 minuter kvar och att vi skulle komma 5 min för sent vi ba happ. Då missar vi biljetterna dåra.
Men när vi kommer dit så är kl 14:37 så vi springer upp och när vi kommer fram till kassan så hade dom kvar biljetterna som tur var och vi blev as glada ^^

Men aah sen var jag ju på bion, sen drog jag hem och på kvällen när jag la mig i mamma och pappas säng så fick jag GRYMT ont i magen och mådde illa och mamma mådde likadant. Dagen efter mådde pappa inte häller bra och jag hade blivit sämre så jag stannade hemma.
Och idag så är man hemma också.

Om ni undrar varför jag inte skrev om veckodagarna så var det för att jag inte gjorde ngt speciellt förutom att vara i skolan haha...


Passar inte in i inlägget direkt men aah c;

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0