Kan inte sova...

Asså jag kan inte sova :s As jobbigt !

Men min mamma gör inte saken bättre. För typ 1 timme sen kom hon in i mitt rum och ba jag går upp nu man ba ehm okej... Och man hörde knappt vad hon sa och först nu för typ för en kvart sedan så hör jag hur hon kommer ner och ropar MAMMAAAAAAAAAAAAA, asså mamma... Din mamma är död. Sen TRODDE jag hon gått upp, men hon gick omkring och öppnade alla dörrar på nedervåningen och ropade istället farfar. Hon gick in i syrrans rum och jag hörde att hon gick närmare henne säng (Jag och min syrra har rummer brevid varandra och hennes säng ligger lixom på andra sidan och aah. svårt att förklara) och ba HALLÅ FARFAR !? sen gick hon typ ut och ba skrek. Sen gick hon upp och jag hörde henne ba mamma, farfar ? och jag blir ju skiträdd för såntdär...
Nu hör man prat där uppifrån, hoppas pappa märkte och väckte henne HAHA...
Aja, nu ska jag fortsätta försöka sova...

Haha är det äns jag ? Vill ha tbx mitt gamla hååår :(

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad gullig du är saga!

du är också jätte söt!

ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2011-04-07 @ 15:34:56
URL: http://mandislindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0