VIKTIGT FÖR ALLA ATT LÄSA

Alla som läser våran blogg regelbundet, ni måste verkligen läsa allt !

Nu är det så att varje sommar så åker vi ut med våran segelbåt, och vi är borta i kanske 2 - 3 veckor (men iår ska vi åka lite senare på sommaren men we). Och under den tiden kommer inte jag kunna blogga. Jag och Julia har pratat om detta innan och ifall vi ska ha en gästbloggare. Men när jag tänker efter... Om man har en gästbloggare, byter header osv, då kanske dom tror att det är dom 3s blogg och att jag inte finns, det blir ju inte så kul för mig då när jag kommer hem och dom kanske tycker att gästbloggarN är bättre till bloggen än jag, så det vill man ju inte ska hända... Men ändå, man vill ju att det ska vara bra update... Och jag kommer somsagt vara hemma mycket mer den här sommaren än jag har varit innan eftersom det uppstått en del problem här hemma.

Jag vet inte, men vi kommer åka ungefär en vecka efter midsommar så det är ju inte brottom direkt. Vi vet inte hur vi ska göra och så, men vi hör väll av oss när det är bestämt men räkna inte med mindre än en och en halv månad !


Ge mig tillbaka mitt gamla hår !

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0