Hur i helvete kunde vi missa det ? Jävla apor vi är.

BLOGGEN HAR JU FÖR FAEN FYLLT 1 ÅR ! Jag orkar inte. Fml. Jag skulle titta nyss när vi startade bloggen och så ba 4 December 2010. I mitt huvud gick ordet FUCKFUCKFUCKFUCK om i mitt huvud ett X antal gånger. Grattis ii efterskått. Som present fick denna lilla blogg jävligt dålig bloggning. Roligt va ? :)
Mh, visst. Vet inte hur jag ska göra, för jag har typ väntat ett tag på att Elin och Julia ska blogga, men vi bloggar typ sammanlaggt en gång i veckan. Pallar inte blogga om ingen annan gör det. Det är därför jag har så dålig updatering *happyface*

Nu ska jag fixa med min egna blogg. Ciao amigos !


Här ida, är din vackra bild du ville ha som PB. ;)

K & H Saga. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0