Photoshop

Har laddat ner en massa snygga text stilar till PS, så nästa gång vi gör en design...
Gissa om att den kommer bli 100 gånger snyggare ? :D

Men japp... Ska kolla lite design mallar på internet också ifall man hittar ngn bättre än den vi har just nu då man måste ha ett hål mellan menyn och inläggen som inte alltid är så värst snyggt... Så det tycker jag fi borde fixa nästa gång ;)

Nu ska jag kolla på fb om det är någon som vill ha en bloggdesign som blir klar förns om några dagar då eftersom att jag kommer ha fullt upp både imorgon då jag ska till älskade kusin och på måndag då jag ska till Ulrika som vi redan berättat 500 gånger, men längtar verkligen ^^

Nu måste jag sluta skriva så det inte blir längre... ;)
Måste värkligen sluta skriva långt...


Ignorera vax gelen där nere i skåpet (A)
Om någon undrar vad det är så är det en salva man sätter på benen så typ... Den tar bortallt hår då, och tänk på att det inte är min... Det är mammas haha ;)

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0