Bilder från dagen :)


Bara för att jag hade lösögonfransar (A)

Söta Sophie när vi var i slussen :)

HAHA, Linaaa, inte stå på bänken !

Sophie när vi hade kommit fram i Rosendal.

Nu kommer Karru döda mig. :)

"Hej, jag har en Yalla och du får inte smaka för den är min"

Sophie äter melon, sötis :)

Min mupp ♥

Dom körde ngn kläd tävlig och eftersom att jag är sjukså satt jag och fotade :)

Karru och hennes vaaackra shorts...

Stella springer med sin snygga outfit !

Idisen springer

Alla fina 6or ♥ Diggar att killarna lekte fjortisar på alla bilder haha :)

Diggar bilden fastän bilden är sjukt oskarp. Clara kastade en pannkaka på Stella och Stella var berädd och ta emot den men hon tyckte det var skit äckligt och fick värsta rycket HAHA

Fotade Ida en massa när hon stog på händer och hon lyckades göra ett K - omedvetet !

Haha

Karru tog sin flaska och försökte rita en smiley på Idas rygg

... men det gick inte speciellt bra

Det fiiiina resultatet

Fick sjukt många fina sommarbilder på när ida hjular men det är ca 60 st som jag inte orkar lägga upp ;))

Söta fina lilla Karolina ♥

Egobiiild


Jag och Sophie innan vi skulle samlas i kyrkan :)

Haha, söta...

Mina fina kompisar Elin och Ragna :)

Igen :)

Ragna lyckades ta en jättesöt bild på mig också... HAHA

Cornelia, Bea och Ragna

Btw, om ni är med på någon bild och vill ta den till blogg eller fb, prata med mig först snälla för jag vill hålla koll på vilka som tar mina bilder. Det har hänt grejer förut som jag inte vill uppleva igen.

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Karolina ♥

Du har rätt Saga, nästa gång vi ses är du dödens. FAN ALLTSÅ! BARA FÖR ATT DU TAR KORT NÄR JAG PRATAR OCH ÄR HELT OMEDVETEN.

2011-06-10 @ 12:35:23
URL: http://karrufoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

dina lösögonfransar syns inte

2011-06-10 @ 16:05:45
Postat av: Sophie

Gud så fina bilder, okej om jag snor bilderna saga ? Jag skickar såklart länken under och säger att det var du som fota! <3:D

2011-06-14 @ 15:12:27
URL: http://chokladplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0