Fjärilsdalen

En utav dagarna i Grekland så åkte vi till en fjärilsdal.
Där skulle det tydligen lockas runt tiotusen fjärilar dit på sommaren,men vi var lite tidigt där på sommaren så det hade inte hunnit komma så många fjärilar dit :(

Men dom fjärilarna som hade kommit dit fick jag se och dom var riktigt fina.Men det var väldigt svårt att få några fina bilder på dom eftersom att när fjärilarna sitter på blommorna så har dom oftast vingarna ihopfällda,eller vad man ska säga.

Det som jag fick mest bilder på var väll alla vattenfall som fanns där,som ni nog märker på bilderna här nedanför ^^
Lägger upp bilderna som jag tyckte blev bäst,om jag hade laggt upp alla så hade det nog blivit typ 100 bilder på vattenfall,haha! :)















/Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Erika Bolund

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara. lär verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Ha en trevlig dag (:

2011-06-29 @ 04:12:08
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0