Jag kommer bli FETT med mobbad imorgon på skolavslutningen !

Jo, det är ju så att på skolavslutningar så har alla klätt sig i vitt och ljusa färger. Jag har en superfin handgjord klänning mamma hade åkt in till stan och köpt. Den är så JÄÄÄVLA fin ! Men det är så att den är svart. Eller, den är inte helt svart... Armarna är halft svarta och sen har dom ett tuunt tunt tyg där det är en massa blommor i olika färger. Till klänningen ska jag ha ett par supersöta svarta skor med klack och en liten rosett på. (Jag och mamma han aldrig åka iväg och köpa skorna jag VILLE ha, vi skulle gjort det idag men pappa har bilen till jobbet idag så vi kan inte göra det.. BAJS

Men jaja. Nu ska jag käka frukost nu och sen ska jag ta en lång och skön dusch, raka mig och såntdära. Sen måste jag fixa med lite ansiktsmasker osv och tänka ut hur jag ska sminka mig o.s.v imorgon. Gud, älskar att förbereda hur man ska se ut ! :D


O-M-GGGGGGGGGG... En annan bild efter skolavslutningen förra året...

Puss & Kram Saga
Btw, systemisen hänger med till skolan imorgon så tänker fota en MASSOR !

Kommentarer
Postat av: nelli bäst

åå klänningen låter jätte fin kan du inte lägga upp en bild på den!! :D puss ❤

2011-06-08 @ 13:12:17
URL: http://nellibast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0