Höstlov

Äntligen Höstlov,så skönt! ♥
Ska ni hitta på något kul på höstlovet? :)
Själv ska jag för det mesta ta det lungt och vila ut mig riktigt ordentligt. Ska nog vara med kompisar också. Sen på onsdag så ska vi (kanske) åka till Värmland och stanna typ 2-3 nätter,men eftersom nästan alla i familjen är lite sjuka så vet jag inte hur det blir.


Random bild :P

Imorgon så ska jag i alla fall kanske vara med Julia och Saga,och så sover dom kanske här,Wihooo! :P
Tycker faktiskt att det är dags för dom att blogga nu också,men förstår om dom har mycket annat för sig! :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Hah, det visste jag inte om ? HAHA woopsi, måste nog avboka med Vendela höhö

2011-10-28 @ 21:35:00
URL: http://wayn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0