Förlåt för dålig bloggning!

Ber så hemskt mycket om ursäkt (haha tant?) men jag sov ju hos Julia igår somsagt.
Igår tränade vi hemma hos mig på dagen, sedan vid 9 gick jag hem till Julia och vi åt ben & jerrys. Sen typ när vi gick och la oss så spelade wordfeud. Julia vann -.-
Vi vaknade vid 12 och åt fukost. Runt halv 2 åkte vi in mot gallerian för att kika lite på hollister.
Ingen av oss hade varit där innan, så när vi kommer till gallerian så fattade vi ingenting. Så tittar vi upp och ser Julia den. Typiskt mig att titta överallt där den INTE är. :)

Julia köpte en t-shirt och en tjocktröja. Assnygga ! Själv köpte jag inget för att jag inte har några pengar (btw så ska jag snacka med mina päron, ska prata med dom att jag vill ha mitt barnbidrag och så får jag betala allt utom mat och hygiensaker osv.). Sen bjöd Julia på en chailatte och vi drog hem.

Imorgon börjar skolan och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Woopaah !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0